Aart Monster

Aart Monster

Aart (1968) opgegroeid in Flevoland op een akkerbouwbedrijf. in 1992 heeft hij zijn studie aan de agrarische Hogeschool Dronten afgerond in de richtingen Bedrijfskunde en Milieukunde. Via enkele technische commerciële functies in de branche van biologische groenten, technisch personeel, en telemarketing is hij als zelfstandig ondernemer begonnen in een keuken en bad bedrijf. Na een stormachtige groei gevolgd door een management buy out,  is dit bedrijf in 2006 failliet gegaan. Daarna is Aart terecht gekomen bij de Nederlandse Algemene Keuringsdienst (NAK) als manager Automatisering en Informatie (lid MT). Via het Project CLIENT-Export voor pootaardappelen is hij in overgestapt naar  Vellekoop & Meesters. Daar is hij als Senior Consultant begonnen en doorgegroeid naar Partner. Zelfstandig ondernemerschap bleef lonken en zo is hij in april 2013 gestart met Monster Management.

Profiel: Ervaren manager, commercieel en adviesvaardig. Pragmatisch, ondernemend, overtuigend, klantgericht, proactief en doelgericht. Extravert, kan goed presenteren, houdt van discussie, is goed in herkennen van grote lijn en ziet snel verbanden. Een mensen manager en brengt mensen in beweging. In staat om belangenverschillen in beeld te brengen en deze weg te nemen. Heeft gevoel voor politieke verhoudingen. Heeft gedegen kennis van de stakeholders, de productie, en betrokken informatiestromen zowel lokaal als mondiaal op gebied van AgroFood, Tuinbouw en Uitgangsmateriaal. Werkt op het vlak van Organisatie en ICT.

Kennis en ervaring in de ketens; Productie, toeleverende industrie, adviseurs, certificerende organisatie, toezichthouders en handhavers (privaat en publiek) afnemers, verwerkers, logistiek, distributeurs, retail en consumenten.

Publiek Private samenwerking: overheid en bedrijfsleven

Thema's globalisatie, duurzaamheid, open data, waarde creatie door informatie delen in de keten.